Acest anunț nu mai este valabil.
Datele de contact ale vânzătorului nu mai sunt vizibile.
Vezi anunturi similare mai jos.

Dezmembrari Fiat Croma 12 1985-1996

5 Banchete din doua bucati & 5 bucati dintr-o bucata pt Fiat Croma '85-'96 seria E1, E2 & E3, "Pre-facelift '85", "Facelift '96";

Electromotor pe benzina de 2.0 i.e. 8V de Fiat Croma '85-'91, - "Pre-facelift seria E1";

Debitmetru pt motoarele de 2.0 i.e. 8V de Fiat Croma '91-'96, - "Facelift seria E3";

Releu de timp pt motoarele diesel pt Fiat Croma 2.5 T.D.I., '85-'96, - "Pre-facelift '85, seria E1", "Facelift '96";

Turbosuflanta de putere mare care dezvolta 170 c.p. de Lancia Thema 2.5 T.D.I., '84-'94", (pt. ca sunt frati)", pt motoarele diesel de Fiat Croma 2.5 T.D.I., '85-'96, "Pre-facelift '85 seria E1", "Facelift seria E2 & E3 in '96"

Vas de expansiune de Fiat Croma 2.5 T.D.I. '85-'96, "Pre-facelit '85, "Facelift '96" din seria E1, E2 & E3;

4 bucati de Centuri de siguranta pt Fiat Croma '85-'91, "Pre-facelift '85-'91" din seria E1, E2 & E3;

Geamuri de usi 2 de fata si 2 de spate de Fiat Croma '85-'91, "Pre-facelift '85-'91 din seria E1";

Ceasuri de bor sau instrumentar de bord pt motorizarile sau pt propulsoarele indica "220 km/h" la 2.5 T.D.I., indica "220 km/h", la 2.0 i.e de Fiat Croma '91-'93, "260 km/h" la 2.5 V6 benzina de Fiat Croma '93-'94.
Toate ceasurile de bord prezentate fac parte de la Fiat Croma Facelift seriile E2. La Fiat Croma Facelift '95-'96 din seriile E3 au alte ceasuri de bord ;

ABS-uri cu conductele & ABS-urile cu tot "creierul" al sistemului de asamblu care vine de la pompa de servo-frana la ABS & care pleaca la roti de Fiat-urile Croma '91-'96, Facelift '91-'96 pt seriile E2 & E3;

2 Centuri de siguranta de fata, 2 de spate de Fiat Croma '85-'91 Pre-facelift seria E1;

2 Butoane de geamuri de la usa soferului de Lancia Thema '84-'94;

8 Jenti cu cauciucuri de 14" de Fiat Croma '85-'93 seria E1, E2. De la mijlocul aniilor 1993 s-au montat jenti cu cauciucuri de 15" pe Fiat Croma '93-'96;

Am foarte, foate multe piese de Fiat-uri;

Sunati-ma!

Fiat-urile Croma cu seria E1 s-au fabricat intre anii 1985-1991;
Fiat Croma a fost printre primele masini care a avut 4 geamuri electrice in aul 1985;
Fiat Croma a fost printre primele masini care are o trapa care se deschide in 2 moduri: ""primul mod" - se gliseaza inainte & inapoi, "al 2-lea mod"" - se deschide in sus", din anul 1985;
Fiat Croma a fost printre primele masini care are aer conditionat in anul 1986;electrice in anul 1986;
Fiat Croma a fost printre primele masini care are oglinzi electrice din anul 1986;
Fiat Croma a fost printre primele masini care are tapiterie, scaune, banchete & plafon din piele neagra, alba & crem din anii 1987;
Fiat Croma a fost printre primele masini care are Sistem de Franare ABS in anii 1987;
Cei de la Grupul Fiat a inventat primii motoarele pe motorina cu injectie directa din lume & a fost pus pt prima data pe Fiat Croma in anii 1987 & au inventat motoarele cu turbina cu geometrie variabila injectie directa din lume de 1.9 T.D.i.d. avand turbina cu geometrie variabila in anii 1987 & 2.0 T.D.i.d.in anii 1992;
Fiat-ul Croma a fost printre primele masini care de atunci a avut geamuri cu tenta albastra dupa anii 1991;
Fiat Croma a fost printre primele masini care are sistem ASC in anii 1991;
Fiat Croma a fost printre primele masini care are oglinzi electrice & rabatabile sau pliabile elctrice din mijlocul aniilor 1991;
Lancia Thema a avut pt prima data climatronic in anii 1986 & dupa aceea a fost pus climatronic pe Fiat Croma '91 seria E2 a mijlocul in anului 1991;
Fiat-ul Croma a trecut la jenti si cauciucuri pe 15" in anul 1993;
Fiat-urile Croma cu seria E2 s-au fabricat intre anii 1991-1994;
Fiat-urile Croma cu seria E3 s-au fabricat intre anii 1995-1996;
Facelift-urile semnificative s-au realizat dupa in anul 1991 si s-au revizuit un mic facelift dupa anii 1993 in care au pus bari de torsiune in caz de impact la usi, in fata, cat & in portbagaj dupa banchete.
AIRBAG-uri care a fost optional la mijlocul aniilor 1993 & a intrat in standard AIRBAG-ul in 1994;

In 1998 inca un succes au avut cei de din Grupul Fiat au inventat motorul commorail care l-au pus pt prima data pe Alfa Romeo 156

Stare produs
Second hand / Fără factură / Fără garanție
Piesă auto compatibilă cu:
Fiat Croma
Data actualizării anunțului: 04 Ian 2017, 08:34
32
vizualizări