Vand Suzuki SV 650S
Aspecte generale:
- Motor V2, 71 CP, 6 viteze, racit cu apa.
- Cumparata la 48.000 km. In prezent are 59.000, in crestere (circul zilnic cu ea).
- Inmatriculata pe numele meu, toate actele in regula.
- Asigurare valabila pana pe 4 octombrie 2015. ITP valabil pana pe 3 aprilie 2017.
- 2 chei.
- Iarna a fost tinuta intr-o incapere anexata casei. Temperatura ~10 grade cand afara sunt cu minus.
Stare vizuala:
Vopsea originala doar pe rezervor. Carenele si toate celelalte elemente au fost vopsite in august 2015, in urma unui incident minor. Detalii in privat.
Stare tehnica:
- Schimbat ansablul suport scarita + scarita + pedala frana partea dreapta, in urma incidentului.
- Schimbat farul pentru ca era matuit + ca l-am zgariat cand am cazut.
- Schimbat capete de ghidon (de fabrica pentru SV).
- Schimbat semnalizarile (marime medie, clare, cu bec si sticla galbena).
- Facut schimbul de ulei + filtru la 58.000 km. Bel-Ray EXP 15W50. Uleiul a fost schimbat la fiecare 6k km (conform manual).
- Schimbat bujii in august 2015. Puse conform manualului, NGK CR9E.
- Curatat si uns filtru de aer K&N la inceput de sezon 2015.
- Intins lant si reglat ambreiaj in august 2015 (conform manual).
- Rulmenti de jug schimbati la inceput de sezon 2014 de catre fostul proprietar. Au fost pusi rulmeti All Balls.
- Baterie schimbata la inceput de sezon 2014 de catre fostul proprietar. Exide Bike MF 10Ah fara intretinere (cod de manual).
- Kit de lant DID schimbat de fostul proprietar la inceput de sezon 2014. Momentan are 14.000 km. Eu l-am intretinut doar cu produse Castrol (uns la 500 km si spalat la 1000).
- Cauciuc spate Metzeler Sportec M3. Are 11.000 km. Mai duce inca ~15.000 fara probleme. Fata, Bridgestone Battlax BT020F, care ar mai merge un sezon.
Dotari:
- Cap de lista este conversia din semighidoane in ghidon pentru o pozitie mai dreapta si mai confortabila pentru brate si spate. Detin si elementele necesare revenirii la semighidoane, inclusiv cablu de ambreiaj scurt.
- Arcuri progresive in furca.
- Manete scurte cu reglaj pe 6 nivele. Detin si manetele originale.
- Filtru de aer K&N cu intretinere.
- Toba Devil Trophy din inox.
- Bellypan sau bug spoiler.
- Aripa spate cu protectie lant.
- Sea pilot cu gel + retapitata.
- Leduri pe farul mic de pozitie si iluminarea numarului de inmatriculare.
Revizie facuta odata cu demontarea carenajului:
- Toate mufele instalatiei electrice au fost desfacute, verificate vizual, curatate unde a fost cazul si dat cu spray de contacte.
- Luat la mana mare parte din traseul electric, verificat izolatia. Unde a fost cazul (fisuri, crapaturi ale izolatiei, etc), am curatat mizeria si izolat din nou.
- Toate cablurile care stateau "balalau", le-am adunat la gramada si cu soricei, le-am prins de ceva fix (alte cabluri, cadru, etc).
- Verificat si strans toate colierele de la sistemul de racire.
- Verificat marea majoritate a suruburilor si piulitelor (sa nu fie desfacute / slabite).
- Curata mizerie peste tot unde am avut acces.
- Schimbat semnalizari fata + spate (cele de pe spate erau micute, cele de pe fata le-am stricat). Puse normale, cu bec.
- Confectionat o placa de sustinere a suportului de numar dintr-o tabla de 0.4, zincata. Acum mai vibreaza foarte putin.
Observatii:
- Motocicleta se potriveste si unui incepator cumpatat. Eu am inceput pe ea si nu am avut nici o problema din cauza puterii, cuplului s.a.m.d.
- Pretul este fix pentru ca motocicleta este in stare buna si nu necesita nici o investitie cel putin un sezon (cu exceptia uleiului care trebuie schimbat la timp). Nu va deranjati pentru ca nu se negociaza deloc.
- Restul elementelor care le am, se dau odata cu motocicleta (semighidoane, cablu ambreiaj scurt, manete standard).
- Accept orice test la orice service sau din partea oricarui mecanic care va insoteste.
- Motivul vanzarii : doresc sa trec la ceva mai apropiat de sport-touring, respectiv Suzuki GSX 750F.
vizualizări