AD-8080 Tester motor auto CarScope i-Tester Master kit

2153 Lei
Nou, Cu factură, Cu garanție

Tester motor auto CarScope i-Tester Master kit

Descriere Tester motor auto CarScope i-Tester Master kit

Tester motor auto CarScope i-Tester Master kit pentru masurare compresie relativa , fara demontarea componetelor (bujii sau injectoare)

CarScope i-Tester este in esenta specializat in analiza de motor. Este un instrument complex, multifunctional, care poate ajuta la diagnosticarea motorului si la gasirea problemelor motorului. I-Tester ar putea fi utilizat atat cu vehicule pe benzina, cat si cu motorina.
Nu sunt necesare abilitati de cunostinte despre osciloscop. Puteti sari peste timpul de pregatire si configurare al unui osciloscop obisnuit si sa ajungeti direct la o analiza rapida si precisa a motorului;

Test de compresie relativa
Acest test este doar o comparatie intre cilindri, asa ca putem folosi aceasta metoda pentru a „vedea” daca avem un cilindru cu compresie redusa, comparand un cilindru cu urmatorul. De aici si termenul „relativa”.
Compresia relativa este cel mai rapid si mai simplu mod de a gasi un cilindru cu compresie redusa. Acest test a fost disponibil anterior numai pe sisteme de diagnostic mari si costisitoare, care necesita un laptop si un osciloscop. Acum este mai usor ca niciodata - cu noul CarScope i-Tester care combina ambele functii - test de compresie relativa si analiza automata a formelor de unda. Deci, rezultatele finale sunt afisate intr-un format usor de inteles.
Nu trebuie sa verificati fiecare cilindru individual, toti cilindrii pot fi testati dintr-o data. CarScope i-Tester functioneaza pe masini cu 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12 cilindri, motor in 4 timpi, diesel si benzina, DIS, sisteme conventionale si Coil-on-Plug si sisteme electrice de 12V. Conectarea cu autovehiculul se face direct la sursa de 12 volti al acestuia sau prin clema ampermetrica AC / DC CA-600A care este optionala si se achizitioneaza pe separat .
Sincronizarea cilindrului
Cupland o a doua sonda la aprindere sau la un injector, puteti urmari ordinea de aprindere / secventa de injectie si sa stiti care este pistonul unu si ordinea masurata . Pentru aceasta procedura puteti utiliza clema ampermetrica AC / DC CA-60A sau clema pentru aprindere care se achizitioneaza pe separat .

Test de presiune Common Rail NOU!
Aceasta noua functie este disponibila de la versiunea de firmware TT0106B
Acest mod este utilizat pentru verificarea rapida a starii sistemului diesel de inalta presiune Common Rail. Rezultatele permit identificarea directa / indirecta a problemelor obisnuite in acest sistem - lipsa de presiune din cauza scurgerilor, defectiunea pompei de inalta presiune, senzor de inalta presiune defect , lipsa alimentarii senzorului etc.
Principiul acestui test se bazeaza pe verificarea semnalului de la senzor de inalta presiune in timp ce autovehiculul este cu contactul pus, starea de pornire, ralanti si accelerare.
Verificarea semnalului de la senzor de inalta presiune este cea mai rapida si simpla modalitate de a gasi o problema in sistemul Common Rail.
Acest test este foarte usor de realizat - doar un fir conectat la iesirea senzorului de inalta presiune.

Nota importanta: Din cauza restrictiilor de expediere a bateriei litiu-ion, nu includem bateria litiu-ion CR2032 ! Cand primiti testerul, trebuie sa cumparati singur o baterie Li-Ion tip CR2032 si sa o puneti in priza suportului bateriei din CarScope i-Tester. Pentru a face acest lucru, ar trebui sa desurubati si sa scoateti patru suruburi pentru a deschide capacul inferior. Ne cerem scuze pentru neplacerile create!

Avantaje:
• Test neinvaziv;
• Testul se finalizeaza in cateva secunde;
• Nu aveti nevoie de un traductor de presiune pentru a efectua testul de compresie relativ;
• Nu este nevoie de lucrari mecanice. Fara indepartarea bujiilor, bujilor incandescente sau injectoarelor, prevenind astfel deteriorarea accidentala a componentelor motorului clientului. Tot ce trebuie sa faceti este sa dezactivati sistemul de alimentare cu combustibil pentru a impiedica pornirea motorului;
• Dezactivarea sistemului de alimentare cu combustibil este intotdeauna mai buna,
• Nu este nevoie de osciloscop;
• Nivelul de calificare necesar este redus si astfel se realizeaza teste rapide;
• Nu sunt necesare abilitati de analiza a formelor de unda;
• Test bazat pe teoria fundamentata stiintific;
• Test dovedit in practica de mai multi ani;
• Nu este necesara o clema de curent, in cazul in care se utilizeaza metoda tensiunii continue

Caracteristici:
• LCD TFT de 2,4 "320х240
• nu este nevoie de adaptor de alimentare extern
• 3 canale - 3 canale de masurare ofera posibilitatea de a utiliza o varietate de sonde de tensiune si curent in acelasi timp.
• Protectie impotriva conexiunii de polaritate inversa
• Modul de compresie relativa va ajuta sa gasiti rapid un cilindru cu compresie redusa
• Functia de testare a compresiei relative si analiza automata a formei de unda
• Timp de pornire ultrarapid
• Simplu de utilizat si conectat, usor de utilizat tastatura.
• Card Micro SD intern pentru salvarea si revizuirea masuratorilor
• Functioneaza pe motor in 4 timpi, diesel si benzina;
• Functioneaza pe masini cu 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12 cilindri
• Functioneaza pe sisteme de aprindere DIS, conventionale si pe bobina;
• Sunt acceptate doar sistemele electrice de 12V.
• Design industrial excelent

Aplicatiii:
Motive pentru efectuarea unui test de compresie relativ utilizand i-Tester:
Testul de compresie trebuie efectuat atunci cand simptomele motorului sunt urmatoarele:
• motorul nu porneste;
• ralanti instabil;
• pierderea puterii in timp;
• pierderea inexplicabila a puterii;
• fum din evacuare;
• zgomot de puf in admisie sau evacuare

Verificarea starii motorului in cazurile urmatoare:
• In cazul achizitionarii unei masini second hand;
• Inainte de remaparea sistemului de injectie pentru a evalua starea motorului;
• Verificarea periodica a prevenirii;
• In cazurile in care este foarte greu sa obtineti acces la bujii pentru a efectua un test traditional de compresie.
 
Specificatii generale
Functional pentru urmatoarele tipuri de motor:
Numar de cilindri-3, 4, 5, 6, 8, 10, 12
Tipul motorului - 4 timpi
Tipuri de combustibil - benzina, motorina
Sisteme de aprindere-conventionale, DIS, bobina la mufa
Tensiunea sistemului electric - 12V
Sursa de alimentare - 10V la 18V, 4 W tipic
Compresie relativa - 0 la 100% contributie

Afişaj:
Modul LCD de tip TFT
Dimensiune - 2,4 "diagonala
Rezolutie - 320 x 240 pixeli
Iluminare de fundal - LED alb cu 4 cipuri in paralel
Luminozitate ridicata - 150 cd / m2

Intrari:
Intrare dubla
Scopul principal - Alimentarea cu energie electrica
Scop suplimentar - Masurarea tensiunii de alimentare
Raspuns in frecventa, - 3 dB-DC pana lagt; 200 KHz
Cuplare - DC
Gama de intrare - 0 mV la 15 V
Protectie la suprasarcina de intrare - ± 200V DC + AC varf
Impedanta de intrare - 50 kOhm II 20 pF
Rezolutie verticala - 12 biti (4096 nivele)
Precizia masurarii tensiunii continue - ± 5 mV Eroare maxima

IN15
Raspuns in frecventa, -3 dB-DC pana lagt; 200 KHz
Cuplare-DC
Gama de intrare-0 mV la 15 V
Protectie la suprasarcina de intrare - ± 200V DC + varf AC
Impedanta de intrare-50 kOhm II 20 pF
Rezolutie verticala-12 biti (4096 nivele)
Precizia masurarii tensiunii continue - ± 5 mV Eroare maxima

IN2
Raspuns in frecventa, -3 dB-DC pana lagt; 200 KHz
Cuplare-DC
Gama de intrare - 0 mV la 2 V
Protectie la suprasarcina de intrare - ± 100V DC + AC varf
Impedanta de intrare-100 kOhm II 18 pF
Rezolutie verticala - 12 biti (4096 nivele)
Precizia masurarii tensiunii continue - ± 3 mV Eroare maxima

Informatii despre accesorii
Accesorii standard (incluse cu i-Tester):


Cablu de testare ecranata
Lungime - 1,8 metri
Conector la i-Tester-BNC
Latime de banda - 0 pana la 1,0 MHz
Capacitatea cablului de testare-170 pF
Tensiune la sol - 200V
Tensiune maxima de intrare - 200V
Curent maxim - 2A
Rezistenta maxima a cablului - 100 mohm
Gama de temperatura de functionare 0 - 40 ° C

Cablu de alimentare
Descriere - Cleme de crocodil pentru bateria rosie / neagra la mufa de borne cu 2 pozitii
Lungime totala -1,0 metri
Conector la blocul de borne i-Tester-Pluggable 5.0mm, 2 POS
Cabluri rosu / negru - Manta din silicon extrem de flexibila 0,75 mm2 (18 AWG)
Gama de temperatura de functionare  -20 ° C pana la +120 ° C

Pick-up inductiv
RPM maxim 12.000 RPM @ 4 timpi / 4 cilindri
Precizie 10% din citire
Gama de curent 0 la 10 amperi
Un conector la i-Tester BNC
Cablu-RG58, ecranat
Lungime cablu 1,5 metri (5 picioare)
Diametrul cablului de bujie adecvat 9 mm. maxim

Adaptor de atenuator 10: 1
Atenuatorul de tensiune 10: 1 este utilizat pentru sincronizarea de la injectoare (benzina sau motorina) sau la aprindere primara.
Atenuare-10: 1
Latime de banda-0 pana la 1,0 MHz
Impedanta de intrare -10 M
Capacitate de intrare -27 pF
Intrare maxima -200V

Accesorii optionale (specificatii prescurtate):
1. Sonda de curent AC / DC CA-600A
Clema de curent de 600 de amperi este ideala pentru utilizare cu CarScope i-Tester pentru efectuarea testelor de compresie relativa.
Clema de curent poate masura pana la 600 A (AC sau DC). In timpul utilizarii nu este nevoie sa patrunda in circuit sau sa perturbe izolarea, deoarece falcile de deschidere se prind pur si simplu in jurul conductorului de curent. Nu este necesar niciun contact electric.
Intervalele de curent-2 pana la 600 A dc sau varf de curent alternativ
Iesire nominala -0 la 600mV (AC si DC) pentru 0 la 600A
Cablu de iesire-bobina cu mufa banana de 4 mm
Dimensiunea conductorului capturat: -30 mm maxim
Precizie-0 la 400A, ± (2% citire + 2A)
-400A la 500A, ± (3% citire + 2A)
Indicator de baterie descarcata - Fulger cu LED rosu
Mediu de operare-0 ° C pana la + 50 ° C, la lt;70% HR
Mediu de depozitare -20 ° C pana la + 60 ° C, 0 ... 80% HR
Baterie tip-9V DC, 6F22
Durata de viata a bateriei - 100 de ore tipica
Dimensiuni-178mm (H) × 70mm (W) × 33mm (D)
Greutate-300g

2. Sonda de curent AC / DC CA-60A
Intervalele de curent
-0,01 pana la 20 A dc sau varf alternativ
-0,2 pana la 60 A dc sau varf alternativ
Cablu de iesire-bobina cu mufa banana de 4 mm
Dimensiunea conductorului capturat: -30 mm maxim
Precizie-2% pana la 3,5% (dependent de interval)
Indicator de baterie descarcata - Fulger cu LED rosu
Mediu de operare-0 ° C pana la + 50 ° C, la lt;70% HR
Mediu de depozitare -20 ° C pana la + 60 ° C, 0 ... 80% HR
Baterie tip-9V DC, 6F22
Durata de viata a bateriei - 100 de ore tipica
Dimensiuni-195mm (H) × 70mm (W) × 33mm (D)
Greutate-250g

3. Cablu bricheta auto
Puteti utiliza acest cablu pentru a alimenta dispozitivul de la bricheta. Acest lucru va permite sa stati in masina in timp ce efectuati testul de compresie relativa.

Continut:

Unitatea principala CarScope i-Tester

Cablu de alimentare (12V DC)
Sonda universala cu o banana de 4 mm
Adaptor pentru card micro SD
Ghid
Bloc de borne conectabil de 5 mm, 2P
Carcasa din plastic cu spuma EVA
Cablu OBD2 CarScope i-Tester
Clema de ridicare inductiva
Atenuator de tensiune 10: 1
Sonda de fixare inapoi
Clema de crocodil izolata (rosu)

CarScope i-Tester - Video de introducere

Provenienta: Auto DITEX Bulgaria

Actualizat la:
27 Oct 2024, 09:21
Raportează
Actualizat la:
27 Oct 2024, 09:21
Raportează