ST8110 Aparat geometrie roti 3D+, SelTech
Aparat geometrie roti 3D+ cu deplasare automata a camerelor si soft in limba Romana.
Descriere Aparat geometrie roti 3D+, SelTech
Aparat profesional pentru geometrie roti 3D+ cu deplasare automata a camerelor si soft in limba Romana .
Stand directie roti 3D avand coloana transversala reglabila automat in functie de inaltimea autovehiculului , datorita acestei functii aparatul se poate utiliza atat cu elevatoare cat si pe canal .
Precizia de masurare a acestui stand directie roti va garanteaza o reputatie impecabila, clientii dumneavoastra vor beneficia de ultima tehnologie in domeniul, nu vor exista clienti care se intorc sa va reproseze ca volanul sta spre stanga sau dreapta, ca masina trager stanga sau dreapta .
Softul este in limba Romana si actualizarile sunt gratuite.
Masurare rapida
Tehnologie unica de verificare a calibrarii simpla si rapida garantand precizia masuratorilor
Specificatii:
Tehnologie de imagistica 3D bazata pe 2 camere de inalta performanta
Aliniere simultana a rotilor fata si spate (4 × 4)
Push Pull Runout / Setback / Compensarea unghiului de tractiune
Compensarea nivelului de ridicare la nivelul de reglare
Memorie nelimitata pentru specificatiile vehiculului
Optiune pentru selectarea specificatiilor vehiculului in timpul alinierii
Protectia datelor la intreruperea alimentarii
Urmarirea automata a virajelor la stanga si la dreapta pentru masuratori Caster / Kingpin
Reglarea camberului in pozitia cu rotire si masurarea curbei degetelor
Regresare spate si diferenta de latime a sinelor,
Reglarea degetelor la un singur vehicul cu tirant, masuratori ale geometriei vehiculului
Program de reglare a efortului de deget (Easy Toe)
Masurarea camberului la Zero Toe
Ajustare legatura glisare
Degetul de la picior la masuratori unghiuri intoarce si blocheaza
Afisare picturala animata a unghiurilor in timpul alinierii
Optiunea Zoom in pentru parametrii live
Afisaj cu doua bare color pentru reglarea tuturor unghiurilor
Programul de aliniere rapida a rotilor dupa definirea utilizatorului
Software de gestionare a datelor pentru stocarea rezultatelor alinierii
Program multilingv si prompt vocal
Program de aliniere cu doua roti prin fixarea numai a doua placi tinta din fata
Intretinere usoara, obiectivele de masurare nu mai au nevoie de calibrare sau intretinere neavand componente electronice
Se poate folosi pentru autoturisme si autoutilitare.
Masurare pe distante scurte: Aceasta metoda este potrivita si pentru zonele mici de lucru sau cand elevatorul nu are o lungime suficienta.
Potrivit pentru diferite situatii de instalare: Canal auto, Elevator 4 coloane, Elevator foarfeca
1) anvelopele au o uzura neuniforma din cauza geometriei sau nu sunt perfect egale ca si greutate ( adica o anvelopa poate fi mai grea din fabricatie si cu 100 grame decat alta anvelopa exact acelasi model si fabricant ) acest motiv cu siguranta va afecta mersul masinii.
2) Dar ce se intampla cel mai des in cazurile reglarii geometriei rotilor este cel de-al 2 le-a motiv si anume aparatul geometrie detinut de proprietarii service-urilor nu este precis este decalibrat in cazurile aparatelor CCD
Se poate utiliza cu toate tipurile de elevatoare, dar si pe canal datorita bratului automat. Actualizarile de soft sunt gratuite.
Specificatii Tehnice:
Unghiul de cadere (Camber): - +15° - Camberul este inclinarea spre interior sau spre exterior a anvelopelor din fata, privita din fata vehiculului. Unghiul real de cambiere este masura (in grade) a diferentei dintre aliniamentul vertical al rotilor perpendicular pe suprafata. ... O setare negativa a cambrului poate asigura o manevrabilitate sporita in timpul virajelor grele
Unghiul de rotire (Caster): - +28° Este unghiul care identifica panta inainte sau inapoi a unei linii care este trasa prin punctele de pivot de directie superioare si inferioare. Nu afecteaza uzura anvelopelor, dar rola are o influenta asupra controlului directional al directie.
Unghi de inclinare a pivotului: - +25° - La sistemele de suspensie actuale, axul este fixat la un unghi fata de planul vertical atunci cand este privit din fata sau din spatele vehiculului. Acest unghi este cunoscut sub numele de inclinare a pinului. Scopul KPI este de a produce deplasarea verticala a vehiculului in timpul directie.
Unghiul Convergenta: - +20° - Distinct de alinierea cambrului (caderi), este masura in care anvelopele dvs. se rotesc spre interior sau spre exterior atunci cand sunt privite de sus.
Convergenta Totala: - +40° - este una dintre cele mai critice setari de aliniere pentru uzura anvelopelor, este masurata in grade si afisata in inch, milimetri sau grade. Este unghiul format din intersectia a doua linii trasate prin axa de rotatie a rotilor stanga si dreapta unei axe date.
Unghi de virare (Bracaj):- +20° - Unghiul de rotatie, , descrie diferenta dintre unghiurile de directie laterale ale rotilor din fata pe masura ce rotile se rotesc. Creat de unghiul bratelor de directie, unghiul de rotatie permite rotii exterioare in viraj sa conducta la un unghi mai mic decat roata interior.
Contracararea (Unghiul de fuga): - +25mm - este distanta cu care o roata din fata este mai in spate fata de vehicul decat cealalta. Este, de asemenea, unghiul format de o linie perpendiculara pe linia centrala a axei in raport cu linia centrala a vehiculului. Daca roata stanga este mai in spate decat dreapta, retragerea este negativa
Unghiul de impingere: -+ 05° Este o linie imaginara trasata perpendicular pe linia centrala a osiei spate, in jos pe linia centrala a vehiculului. Scopul unghiului de tractiune este de a determina daca puntea spate este aliniata cu centrul vehiculului, precum si cu puntea fata.
Rularea anveloperlor: - +10° Implica o anvelopa care nu mai este perfect rotunda. Ca urmare, soldul anvelopei va fi aruncat. Pana la un anumit punct, rularea nu va afecta performanta unei masini.
Unghiul inclus: - +40° Este unghiul format intre SAI si curba. Unghiul inclus nu este direct masurabil. Pentru a determina unghiul inclus, adaugati SAI la inclinare. Daca arborele este negativ, atunci unghiul inclus va fi mai mic decat SAI, daca arborele este pozitiv, va fi mai mare
Diferenta latimii: -+300m Linia rotii, latimea liniei sau pur si simplu linia se refera la distanta dintre linia centrala a doua roti pe aceeasi axa. ... Axul si roata sunt de obicei masurate in milimetri sau inch.
Curent: - 230V
Tempereatura de operare: - 0-50°
Dimensiuni platou: lungime 500 mm, latime 440 mm si inaltime 50 mm
Distanta dintre elevator (sau canal) si stalpul aparatului se calculeaza din centrul rotiilor din fata pana la mijocul stalpului este de 217 cm conform pozei demontrative .
Acessorii Standard :
- Placi - 4buc
- Suporturi pentru roti (12 "-24") - 4buc
- Placi rotative - 2tone - 2buc, dimrsine 50 x 44 x 5 cm
- Blocaj volan - 1 buc
- Blocaj pedala de frana-1buc
- Blocaj roti - 1buc
- PC + Monitor + Tastatura + Mouse - 1buc
Daca standul de directie se utilizeaza pe canal va trebui sa ingropati platourile rotative la nivelul solului, recomandam cu o rama metalica cu inaltime de 5cm, conform pozei de mai sus dimensiunile platoului sunt Lungime 50 cm, Latime 44 cm , Inaltime 5 cm.
Montajul si punerea in functiune este foarte simpla, se poate face chiar de catre dumneavoastra cu ajutorul demonstratiei video .
Actualizarea bazei de date se face gratuit prin intermediul unui cont creat direct la producator .
Provenienta SelTech
17 Nov 2024, 18:21
17 Nov 2024, 18:21