Filtru de aer sport cu marire de putere negru
89
Lei
Nou, Cu factură, Cu garanție
Filtru aer sport universal de tip Super-Charge, fabricat din otel inoxidabil, avantajul este ca trager mai mult aer decat un filtru obisnuit si se curata mai repede, avand baza din cauciuc flexibil, permitand astfel la o usoara montare si compatibilitate mai mare. Detalii tehnice:
Functia normala a filtrului de aer este, pe scurt - filtrarea aerului. Adica, protectia impotriva patrunderii particulelor de praf in motor.
Ca urmare a filtrarii aerului, noi pierdem din puterea motorului. Hartia din filtrele obisnuite, au o rezistenta sporita asupra jetului de aer, din cauza materialuil extrem de des. Cu cat, rezistenta e mai mare - cu atat acumulam in putere. In special fenomenul este vizibil inaite de "termenul de expirare", cand filtru este infundat cu praf.
Constructia filtrului dCare sunt avantajele unui filtru de aer tip sport?
-cresterea puterii motorului fara reducerea capacitatii de filtrare. Filtru are o structura mai complexa, care asigura o rezistenta scazuta, dar in acelasi timp o filtrare eficienta.
-utilizarea indelungata - santeti scutiti de schimbul filtrului la fiecare 15 mii km. Filtru este usor de readus la starea initiala, curatandu-l, fara a-l uza.
*mai mult "zgomot" - dupa instalare, sub capotul masinii va fi mai mare zgomotul mult dorit si o crestere a puterii in cai (pana la 6 CP).
Filtru este universal, poate fi folosit pentru orice motor, indiferent de marca. Montarea lui insa, necesita cunostinta de domeniu. Trebuie adaptat in interior cu ajutorul furtunului special (nu detinem in vanzare acest furtun).e aer sport permite reducerea maxima a efortului motorului si cresterea puterii motorului. La masini de curse pentru a adauga cativa "cai putere" mototului, se instaleaza filtrului de aer tip sport
Functia normala a filtrului de aer este, pe scurt - filtrarea aerului. Adica, protectia impotriva patrunderii particulelor de praf in motor.
Ca urmare a filtrarii aerului, noi pierdem din puterea motorului. Hartia din filtrele obisnuite, au o rezistenta sporita asupra jetului de aer, din cauza materialuil extrem de des. Cu cat, rezistenta e mai mare - cu atat acumulam in putere. In special fenomenul este vizibil inaite de "termenul de expirare", cand filtru este infundat cu praf.
Constructia filtrului dCare sunt avantajele unui filtru de aer tip sport?
-cresterea puterii motorului fara reducerea capacitatii de filtrare. Filtru are o structura mai complexa, care asigura o rezistenta scazuta, dar in acelasi timp o filtrare eficienta.
-utilizarea indelungata - santeti scutiti de schimbul filtrului la fiecare 15 mii km. Filtru este usor de readus la starea initiala, curatandu-l, fara a-l uza.
*mai mult "zgomot" - dupa instalare, sub capotul masinii va fi mai mare zgomotul mult dorit si o crestere a puterii in cai (pana la 6 CP).
Filtru este universal, poate fi folosit pentru orice motor, indiferent de marca. Montarea lui insa, necesita cunostinta de domeniu. Trebuie adaptat in interior cu ajutorul furtunului special (nu detinem in vanzare acest furtun).e aer sport permite reducerea maxima a efortului motorului si cresterea puterii motorului. La masini de curse pentru a adauga cativa "cai putere" mototului, se instaleaza filtrului de aer tip sport
Compatibil cu:
Dacia Logan
Ford Focus, Mondeo
Honda Civic
Mazda 323
Toyota Avensis
Opel Astra G, Vectra B, Corsa B
Piesă auto compatibilă cu:
Dacia Logan
Ford Focus
Ford Mondeo
Honda Civic
Mazda 323
Opel Astra G
Opel Corsa A
Opel Corsa B
Opel Corsa E
Opel Vectra A
Opel Vectra B
Toyota Avensis
Ford Focus
Ford Mondeo
Honda Civic
Mazda 323
Opel Astra G
Opel Corsa A
Opel Corsa B
Opel Corsa E
Opel Vectra A
Opel Vectra B
Toyota Avensis
Actualizat la:
17 Nov 2024, 04:58
17 Nov 2024, 04:58
Raportează
Actualizat la:
17 Nov 2024, 04:58
17 Nov 2024, 04:58
Raportează
Anunțuri similare