Adaugă anunț

BMW 530 diesel touring 2000

2350

ATENTIE! SUNATI NUMAI DUPA CE CITITI TOT ANUNTUL. Nu stau ore in sir la telefon, va rog sa cititi cu atentie anuntul si sa nu ma faceti sa imi pierd timpul inutil.

BMW seria 5 touring E39 530d diesel 184 CP 135 KW an 2000, motor 6 cilindri in linie, cel mai trainic motor din generatia sa si nu numai.
Masina adusa personal din Italia si inmatriculata in Bulgaria in august 2014, apoi inmatriculata in Romania in iulie 2017, sunt singurul proprietar in Romania, un singur proprietar in Italia. Masina a trecut prin service pentru reparatii mai mici sau foarte mari (numai mecanica) in mai multe rinduri.
In luna iulie 2015 s-a facut revizie completa motor cu schimb pompa apa, vascocuplaj, termostat, reparatie electromotor si pompa motorina (la Total Diesel S.R.L), schimbat ulei servodirectie, ulei motor si toate filtrele, termoflot, garnituri, oringuri, simeringuri, pompe motorina auxiliara si rezervor, pompa servodirectie. Toate reparatiile si aproape toate piesele s-au pus pe masina doar noi cu factura, nimic din dezmembrari in afara de pompa servodirectie oricat de neimportant ar parea, fara improvizatii, fara reparatii in spatele blocului. Pe cea mai mare din piese si manopere am facturi.

In luna noiembrie 2015 s-a facut reconditionare completa chiulasa (planare, schimb supape si culbutori, schimbat un injector, toate injectoarele curatate si calibrate la Total Diesel, schimbat garnitura chiulasa, evacuare, schimbat capac si garnitura culbutori ,garnituri admisie, bujii incandescente, termoflot, schimbat conducta retur motorina (300 lei noua originala si cu factura) apoi s-a reparat toata articulatia fata si spate la AD Garage unde s-a facut si geometria. S-au completat toate scuturile de sub masina, s-a schimbat uleiul la diferentialul spate. Masina a fost la Bavaria Motors pentru verificare km si module electronice, se demonstreaza cu factura.

In Romania masina nu a fost folosita de nimeni in afara de mine, m-a ajutat in activitatea pe care am avut-o pana in vara asta inainte de a incepe alta si si-a meritat toate investitiile. Este o masina reintinerita ce va mai avea viata foarte lunga daca va fi ingrijita macar pe jumatate cum am facUt-o eu. Din pacate in prezent nu isi mai justifica existenta deoarece am afacere linga casa si o folosesc sub 300 de km pe luna incepind din 2017 CU EXCEPTIA VACANTEI cand este o imensa bucurie sa o folosesti.

In martie 2016 am reconditionat caseta de directie, iar in martie 2017 s-a inlocuit toata servofrana, acesta a fost ultimul lucru necesar pentru siguranta, pentru functionare ireprosabila si pentru a avea incredere deplina in masina. In ianuarie 2018 am reconditionat turbina la AVD Turbo Bucuresti, am facturi doveditoare, iar in luna iulie 2018 a fost inlocuita cu totul cu alta reconditionata tot la AVD Turbo din cauza unei hibe neobservate de ei si asumata in mod gratuit. De aceea in prezent (mai 2019) masina are sub 5000 km rulati cu o turbina noua si dupa investitii de peste 10.000 euro.

 Masina este Touring (break) arata foarte bine, nu are erori in bord, ABS si ASC reparate de curand (schimbat pompa si un senzor fata), cutie de viteze automata fara probleme, filtrul si uleiul la cutie schimbate in februarie 2018) senzori ploaie si lumina, xenon de fabrica cu lupe, spalator si autoleveling, suspensie aer automata spate fara probleme (recent servisata complet cu schimb de senzor suspensie dreapta spate din cauza unui fir rupt, senzorul vechi e totusi pastrat deoarece e in stare buna), dublu climatronic functional, proiectoare, alarma, senzori parcare cu display LED, geamuri si oglinzi electrice incalzite, aer conditionat functional si incalzire auxiliara in parcare cu motorul oprit Webasto, volan ///M Power cu comenzi audio si pilot automat, sistem navigatie cu DVD si internet 3G+Wi-Fi, doua subwoofere Harman/Kardon sub scaunele fata cu amplificare Rockford Fosgate Punch 500 W, statie tip booster originala BOSE de pe Mercedes E-classe, suspensie pneumatica spate foarte confortabila cu setari AUTOMAT /TRANSPORT /SPORT, 5 jante la fel originale cu antifurturi noi incaltate de vara cu cauciucuri Hankook achizitionate in luna mai 2016 (sub 2000 de km parcursi), plus inca 4 jante tot originale mai frumoase decat cele de vara incaltate cu doua Nexen si alte doua anvelope noi pentru iarna, indreptate si echilibrate de curand ; km reali, alarma si inchidere centralizata pe telecomanda, doua chei perfect functionale inclusiv inchiderea, deschidere luneta separata de hayon, SOFTCLOSE, interior curat, exterior fara defecte majore, nu are rugina, alearga extraordinar, nu consuma ulei si nu scoate fum, etc. In plus masina are un sistem de urmarire prin GPS performant cu functii de securitate si blocare motor in caz de furt (masina se va opri prin comanda SMS, alerteaza la usa deschisa, punere contact, lovire). De asemenea are un sistem DVR cu doua camere de inregistrare fata si spate. Masina vine insotita de doua perechi de chei perfect functionale plus inca una oarba doar pentru descuiere din yala (fara cip pornire si fara telecomanda).

Tehnic masina este in stare foarte buna, de curand s-au schimbat: baterie Tudor 100 amperi noua cu garantie 3 ani, toate placutele si discurile de frana, senzor reglaj automat suspensie spate, brate suspensie fata, rulmenti fata, burdufuri bielete directie, uleiul si toate filtrele, vascocuplajul, pompa apa, epurator gaze, termostat, reparat electromotor in servis cu garantie, s-a verificat si incarcat instalatia AC.
In masina s-au investit peste 10.000 euro in imbunatatiri si reparatii in 5 ani de cand o am, fara sa socotim cei 2000 euro pretul de achizitie si inmatricularile sau costurile actelor. In afara de cateva ornamente ///M Power (pedale si foot rest, capacele ventile si sigla de pe hayon) nu are pe ea improvizatii sau Kitch-tuning. Cutia schimba perfect,pe pilot automat consuma extrem de putin si se simte cum schimba corect precum si puterea reala a motorului. Toate trimurile de la interior din poze (cele argintii) au fost inlocuite cu altele Piano Black deoarece erau putin zgariate cele din bord si langa schimbator. Deasemenea in doua dintre poze vedeti si jantele celelate incaltate all season pe care le-am cumparat pentru iarna. Masina are in prezent 9 roti cu jante originale in spite, 4 din ele sunt incaltate de vara cu anvelope cumparate simultan Hankook Kinergy Eco , rezerva nu mai stiu ce este ca nu am folosit-o niciodata dar este in satre buna iar celelalte 4 sunt de iarna. In plus masina a primit navifatie Android cu internet 3G, sistem urmarire prin GPS si camere fata spate cu inregistrare DVR (ceva de calitate, nu China).
Consumul real al masinii extraurban 6-7% si nu sare de 8,0% chiar si alergata iar urban oscileaza intre 12-14% in functie de trafic si modul de folosire. Accept orice test pentru masina in afara de curse la prezentarea sa.  Dupa reparatia de la motor s-a folosit numai motorina aditivata de la MOL sau de cate ori am avut ocazia Shell V-power din Bulgaria.

Sunt interesat numai de cash sau masini ireprosabile inmatriculate in Romania pentru care ofer diferenta daca e cazul, prefer AUDI A6 Quatro S-LINE dupa 2007

Masina se vinde numai cu contract si eliberare certificat fiscal.Vine insotita de absolut toate documentele de la aducerea din Italia si pina acum inclusiv acte service, facturi piese, certificate garantie la navigatia android, DVR, acumlatorul Tudor de 100A, cartile masinii, etc.

Masina are in permanenta ITP valabil (momentan pina in iunie 2019) , rovinieta pe un an (valabila aprilie 2020), asigurare RCA pina in mai 2020 (costa doar 500 lei pe 12 luni momentan din cauza bonificatie B8, sofer fara accidente, la clasa B0 ar fi fost 1000 lei), iar impozitul in valoare de 2000 lei este achitat pentru 2019 integral.
Dotari suplimentare ale masinii: ABS, Cutie automata, Proiectoare ceata, Alarma, Computer bord, Faruri xenon cu autoleveling, Geamuri electrice, Oglinzi electrice incalzite, Dezaburire luneta si geamuri laterale spate, Aer conditionat, Airbag, Jante aliaj, ESP, Alarma, Inchidere centralizata, Senzori parcare, Portbagaj Softclose cu dubla deschidere, Incalzire auxiliara parcare Webasto, Jante aliaj, Control automat al stabilitatii ASC, etc.
Masina poate fi vizualizata in judetul: Bucuresti sector 2 soseaua Pantelimon 144.

Motorizare
Versiune motor: diesel touring Cilindree (cm3): 2926 Putere motor (CP): 184 Kilometraj: 315000 Norma euro: Euro 3 Combustibil: Motorină
Date vehicul
An fabricaţie: 2000 Culoare: Gri Vopsea metalizată: da Caroserie: Break Număr uşi: 5 uși Număr de locuri: 5 locuri Înmatriculare: Înmatricutată RO Transmisie: Automată Tracţiune: Tracțiune spate
Dotări
ABS Aer condiţionat Airbag Alarmă Comenzi pe volan Computer de bord Control tracţiune Pilot automat ESP Faruri xenon Geamuri electrice GPS / navigatie Isofix Încălzire auxiliară Închidere centralizată Jante de aliaj Oglinzi electrice Proiectoare de ceață Radio / CD Senzori de parcare Servodirecţie
Data actualizării anunțului: 21 Apr 2019, 10:51
7760
vizualizări