Dacia Solenza 1.4 MPi 2004
Al doilea proprietar, de la 43500, caiet de alimentari cu bonurile de benzina aferente! Caiet de service la zi! Facturi cu toate consumabilele si piesele schimbate! Masina nu a vazut garaj dar vopseaua este originala, cu retusurile de rigoare. Este Confort cu imbunatatiri, adica A/C, servo si airbag.
Masina merge impecabil - motor, transmisie, suspensie, frane, directie, A/C. Pe probatelea si verificatelea.
Plusuri: bucse, capete de bara si caseta servo originala schimbate recent (130000) in service Dacia. Planetare noi-noute, originale (Glentzer), groase si cu burdufuri plasticate, tip Logan. Arcurile problema (fata stanga si dreapta spate) schimbate cu originale. Amortizoare spate noi-noute (Bilstein) cu bucsele aferente, cele vechi, inca bune, se dau ca rezerve. Amortizoare fata schimbate la 100000 (Bilstein) impreuna cu tampoanele. Tamburi spate noi, originali (Fermit). Rulmenti schimbati recent mai putin stanga fata (FAG si MAPCO). Demaror nou-nout (original, Mitsubishi). Radio-CD Blaupunkt (Logan Laureate, am si boxele). Alternator cu rulment schimbat (SKF) Garnituri schimbate (usa sofer, luneta) si rama metalica refacuta. Incuietoare portbagaj noua, originala. Ambreiaj original, impecabil, cablu schimbat. Bracaj impecabil. Toata electrica functionala. Alarma si doua chei. Cric solid, tip Dacia clasică, cu manivelă. Tobe intermediara si finala, bieleta antirasturnare noi. Motoras pas-cu-pas de Logan, din ala fara moarte. Doua pneuri de vara noi (sub 3000 km) patru de iarna (Fulda si Maxsport de raliu), 5 jante originale + 2 Renault. Scaunele au stat doar sub huse (mai putin al soferului). Husa de piele a volanului nu se da!
Minusuri: Julita pe aripa dreapta spate (dar am p-v/dovada si se poate face pe asigurarea vinovatului - Allianz), mecanismul geamului de la sofer e de Supernova si mai zdrangane (originalul l-am rupt la inghet), sufa aeratoarelor trebuie schimbata (nu m-a deranjat), balamalele capotei fata de asemenea, becul numarului are nevoie de o teaca noua, tripla spate stanga e crapata din deceniul trecut (n-a cazut din ea inca :D , costa 80 de lei), aripile interioare spate au rugina (nu si structura de rezistenta), ornamentul portbagajului s-a slabit (vrea mastic), priza brichetei este tricky. Un paravant (la sofer) s-a crapat si n-am avut timp sa caut altul. Oricum trebuie inlocuite ca s-au matuit (costa 25 lei perechea).
Pretul este usor negociabil, dau Solnita de nevoie, dar prefer cunoscatori. Am ramas cu trei masini si celelalte doua au volan pe dreapta (curiosi?)
02 Iun 2015, 01:32
02 Iun 2015, 01:32