Acest anunț a expirat.
Datele de contact ale vânzătorului nu mai sunt vizibile.

Seat Leon 2.0 TFSI 2008

11500
 
NU FAC SCHIMBURI SI NU VAND MASINA CELOR CARE AU CA OCUPATIE VANZAREA/CUMPARAREA DE AUTOTURISME
 
 
Caracteristici Tehnice:
 
Model: Seat Leon 1P Cupra 2008
 
Culoare: Infery Black
 
Motor 2.0 TFSI BWJ – 265 CP (Motorul este capabil de 365Cp cu un upgrade de soft si un kit de pompa de benzina)
 
Acest motor este din prima serie realizata pentru Seat Leon Cupra si este un motor asamblat complet cu componentele motorului de pe Audi S3 care la acel moment venea cu 265CP
 
Tractiune punte fata
 
Cutie de viteze manuala 6+1 trepte
 
 
 
Dotari Exterior Standard:
 
Faruri Bixenon Adaptive + Cornering
 
Spalatoare faruri
 
Geamuri Atermice + geamuri spate “fumurii” - dotare din fabrica
 
Oglinzi electrice, rabatabile, incalzite
 
Jante 18 inch Orion
 
Dimensiune pneuri 225/45/R18
 
Etriere fata/spate rosii
 
Discuri fata 345mm in diametru
 
Esapament sport CUPRA
 
Grila fata vopsita in negru lucios
 
Stalpi centrali vopsiti in culoarea negru lucios
 
Capace oglinzi vosite in negru lucios
 
Bara fata/spate sport
 
Proiectoare ceata
 
Suspensie sport disponibila numai pe versiunea CUPRA
 
- bucsile fata anterioare sunt de tip "bucsa cauciuc plina, fixa"
 
- amortizoarele fata au diametrul standard de 55 mm
 
- basculele fata sunt din aluminiu si nu realizate din tabla ambutisata
 
- bara de torsiune fata este identica cu cea de pe Audi S3
 
- fiind din prima serie productie de Leon Cupra toate componentele suspensiei au coduri de piese de Audi
 
 
 
Dotari Interior Standard:
 
Tapiserie in culoare Negru. Plafon, fete de usi, scaune
 
Scaune tip scoica sport finisate cu ata de culoare rosie
 
Bancheta spate + tetiere sport finisate cu ata rosie
 
Schimbator Sport cu emblema si piele finisata in cusatura cu ata rosie si ornament cromat
 
Volan Sport multifunctional imbracat in piele finisat in cusatura cu ata rosie si piele perforata rosie
 
Ceasuri bord model Cupra cu Tahometru pe mijloc si MFD mare
 
Pedalier cromat standard
 
Presuri cauciuc Seat
 
 
 
Dotari Siguranta si Comfort Standard:
 
ABS
 
ESP
 
TCS
 
ASR
 
DSR (Driver Steering Recommendation )
 
Cruise control
 
Maneta actionare stergatoare cu 5 functii si temporizator si navigare Computer Bord
 
Buton dezactivare ESP
 
Buton monitorizare presiune pneuri
 
6 airbaguri (2 airbaguri frontale, 2 airbaguri laterale pentru scaunele fata + 2 airbaguri de tip perdea pentru pasagerii din fata si spate )
 
Centuri de siguranta pretensionate
 
Climatronic A/C cu doua zone de temperatura pentru sofer si pasager
 
Butoane volan iluminate pentru control radio, telefon
 
Hands free cu comanda vocala pentru telefon conectat prin Bluetooth
 
Scaune sofer si pasager reglabile pe inaltime
 
Plafoniera cu 5 pozitii pentru sofer si pasager
 
Plafoniera cu 4 pozitii pentru pasagerii din spate
 
Spatarul banchetei este rabatabil 40/60
 
3 tetiere pentru locurile din spate reglabile pe inaltime
 
Prinderi ISOFIX pentru bancheta spate
 
Comming Home
 
Leaving Home
 
Reglare intensitate iluminare bord
 
Monitorizare becuri
 
Inchidere centralizata cu telecomanda
 
Blocare automata a usilor la viteza mai mare de 15km/h
 
Ridcare geamuri din telecomanda
 
Coborare geamuri din telecomanda
 
Ridicare oglinzi din telecomanda
 
Deblocare selectiva a usilor
 
Kit roata de rezerva 18 inch de tabla de tip slim
 
 
 
Imbunatatiri ulterioare
 
- functie de DLR faruri ceata cu intensitatea luminii setata la 40%
 
- deschidere cu ridicare automata a haionului din telecomanda
 
- Navigatie aftermarket cu Radio, CD/DVD player si telecomanda (casetofonul original cu mp3 player va fi si el pus la dispozitia cumparatorului)
 
Navigatia este de tipul IGO Primo cu harti full Europa 2016 la care se pot incarca harti noi pe SD Card in fiecare an
 
Mufa USB pentru incarcare telefon incastrata in consola centrala langa butonul de avarii
 
Harta ECU Cupra R – 265 CP – este o harta de injectie luata de pe motorul CDL si aduce mai multa putere cu o economie de combustibil semnificativa la viteze de croaziera pe autostrada
 
Tampoane motor si cutie intarite
 
Blocaj metalic la balansoarul motorului
 
In 2016 masina a trecut printr-o revizie generala atat la motor cat si la trenul de rulare unde au fost schimbate si imbunatatite urmatoarele componente cu piese de origine achizitionate de la reprezentanta Audi
 
- schimbat discuri si placute fata/spate
 
- schimbat rulmenti roti fata/spate
 
- inlocuit bucsi fata
 
- inlocuit suruburi strangere punte fata
 
- geometrie roti facuta la Metrotehnica
 
- inlocuit bucsi bare torsiune fata spate cu bucsi powerflex
 
- inlocuit flanse amortizoare cu flanse de pe modelul Audi TTRS (sunt realizate dintr-un cauciuc mai tare si rezistent in timp)
 
- inlocuit rulmenti flanse amortizoare
 
- inlocuit amortizoare fata spate cu amortizoare KONI Sport reglabile (se poate regla duritatea amortizoarelor pentru confort ori condus sportiv)
 
- adaugat sistem de tipul CatchCan si imbunatatirea sistemului de recirculare a gazelor nearse din motor
 
- inlocuit supapa suprapresiune rampa de injectie cu supapa Audi RS4
 
- inlocuit radiator de apa si schimbat complet antigelul (radiatorul vechi a fost fisurat de o cheie scapata si uitata intre ventilatoare si radiator)
 
- inlocuit patina pompa de benzina
 
- inlocuit supapa sistem recirculare gaze rezervor EVAP - Purge Valve
 
- inlocuit oringuri tubulatura turbo
 
- curatare tubulatura admisie
 
- curatare injectoare cu folosirea kitului de reparatie original
 
- curatare depuneri calamina galerie de admisie
 
- curatare depuneri calamina supape de admisie
 
- inlocuire Kit Distributie cu role INA, pompa apa si curele Contitech
 
- curatare si incarcare sistem A/C
 
- inlocuire bucsi timonerie
 
- inlocuit clapeta si mecanism inchidere haion
 
 
 
 
 
Masina a fost achizitionata de noua prin reprezentanta Seat din Bucuresti cu finantare de tip leasing si am fost singurul utilizator de cand a iesit pe poarta reprezentantei. In acest moment autoturismul are 140000 km la bord din care peste 120000 km numai pe autostrazi din Europa. In ultimii 5 ani masina are sub 3000 km parcursi pe drumurile din Romania. Motorul are reviziile facute la fiecare 10000 km si am folosit numai ulei Castrol 10w60 cu filtre Mahle. Motorul nu consuma ulei daca nu este abuzat si poate obtine lejer un consum mediu pe autostrada de 8.0l/100kml. Motorul trage foarte bine de la turatii joase si pana la 7500rpm in toate cele 6 trepte. Amortizoarele Koni Sport au adus o imbunatatire majora in condusul sportiv si la franari de urgenta, drept dovada masina are o stabilitate extraordinara in viraje chiar si pe o vreme cu ploaie torentiala. Tapiseria este intr-o stare excelenta, iar interiorul nu se manifesta cu zgomote ori “greierasi” in mers. Masina va fi prezentata cu cele doua chei standard, o cheie briceag si o cheie clasica ambele Seat.
 
Motorizare
Versiune motor: 2.0 TFSI Cilindree (cm3): 1998 Putere motor (CP): 265 Kilometraj: 141000 Norma euro: Euro 5 Combustibil: Benzină
Date vehicul
An fabricaţie: 2008 Culoare: Negru Vopsea metalizată: da Caroserie: Hatchback Număr uşi: 5 uși Număr de locuri: 5 locuri Înmatriculare: Înmatricutată RO Transmisie: Manuală Tracţiune: Tracțiune faţă
Dotări
ABS Aer condiţionat Airbag Carte service Comenzi pe volan Computer de bord Control tracţiune Pilot automat ESP Faruri xenon Geamuri electrice GPS / navigatie Isofix Închidere centralizată Jante de aliaj Oglinzi electrice Proiectoare de ceață Radio / CD Servodirecţie
Data actualizării anunțului: 06 Iun 2017, 12:25
1602
vizualizări