Tester Garnituri Cap De 10ML Amio 02779
42
Lei
Nou, Cu factură, Cu garanție
Tester Garnituri Cap De 10ML Amio 02779
Caracteristici:
Produsul este nou
Tester de scurgeri a garniturii de cap pentru măsurarea conținutului de CO2în sistemul de răcire
Testerul a fost creat pentru a elimina suspiciunea de deteriorare a garniturii capului și a capului în sine la vehiculele pe benzină, diesel și GPL răcite cu lichid. În cazul în care garnitura are scurgeri și CO2 intră în sistemul de răcire, fluidul de reacție devine galben sau verde.
Principiul de funcționare al dispozitivului se bazează pe măsurarea concentrației de CO2 - în cazul unei concentrații crescute, fluidul de reacție reacționează cu CO2 și își schimbă culoarea.
Setul contine:
Fluid de reacție CO2 10 ml (suficient pentru 5 teste)
Adaptor universal conic 25mm-55mm
Tub de măsurare
Adaptorul de măsurare negru (25mm-55mm) vă oferă posibilitatea de a verifica de 6 ori mai multe diametre diferite ale umplerii cu lichid de răcire decât la testere cu un adaptor alb. Vă permite să verificați de ex. autoturisme, camioane, tractoare, excavatoare, motociclete, stivuitoare.
Adaptorul este realizat dintr-un amestec special de cauciuc rezistent la temperaturi ridicate si suficient de moale - datorita caruia se potriveste strans la umplutura si la eprubeta, garantand etanșeitate 100% in timpul testului.
Instructiuni de testare:
Umpleți dispozitivul cu fluidul de reacție până la nivelul dintre camere (aprox. 2 ml).
Conectați testerul la rezervorul de expansiune sau la deschiderea radiatorului.
Porniți motorul, turați-l pentru a crește presiunea de ardere.
Porniți motorul la o turație ușor ridicată și observați comportamentul fluidului de reacție
O schimbare a culorii fluidului de reacție în galben sau verde în câteva minute de la test indică o garnitură a capului deteriorată sau o deteriorare a capului în sine.
Demontați cu grijă instrumentul după testare.
Rezultatele testului:
Schimbarea culorii de la albastru la verde la un motor diesel - indică deteriorarea garniturii capului sau a capului în sine.
Schimbarea culorii de la albastru la galben la un motor pe benzină/GPL - indică deteriorarea garniturii capului sau a capului în sine.
Fluid de reacție albastru - Nu s-a detectat CO2 în sistem.
Informații de siguranță:
La efectuarea testului pe rezervorul radiatorului, este obligatoriu să aveți o atenție deosebită la deșurubarea capacului la un motor cald și în timpul testului propriu-zis - risc de arsuri!
Nu lăsați agentul frigorific să se amestece cu fluidul de reacție în timpul testului - Testul poate fi incorect!
A nu se lăsa la îndemâna copiilor, spălați-vă bine mâinile după testare!
Cod: 02779
Producator: Amio
Actualizat la:
30 Sep 2024, 05:03
30 Sep 2024, 05:03
Raportează
Actualizat la:
30 Sep 2024, 05:03
30 Sep 2024, 05:03
Raportează
Anunțuri similare